Over ons

Sartoria: van 2000 tot nu
Rond het jaar 2000 vatten de oprichters van Sartoria, Gunther Zwettler en Roger Pullens, het plan op om met hun kennis, passie en netwerk in de modewereld een eigen gespecialiseerde winkel te realiseren. Een jaar later in 2001 leidt hun visioen naar een fraai domein in Naarden vesting en wordt de deur van Sartoria geopend. Met dank aan de goede bereikbaarheid van de A1 en het gemakkelijk en vrij parkeren blijkt de keuze voor het historische Arsenaal -naast Jan des Bouvrie- een perfecte keuze te zijn geweest. Naarden en omgeving is volgens Zwettler en Pullens de ideale locatie voor een modieuze mannenwinkel met een divers en high-end aanbod. Naast oog voor sartoriale verlangens, mikt Sartoria ook op een royaal aanbod casual merken die met veel persoonlijke aandacht en oog voor detail worden geselecteerd.

Sartoria: smart business & smart casual
Sartoria heeft altijd ingezet op de combinatie van een geklede- als casual garderobe met als verbindende factor een onmiskenbaar Italiaanse stijl. Een keuze die de afgelopen 15 jaar een grote schare fans heeft weten te genereren. Ondanks het combineren van smart business met smart casual is de complete collectie altijd perfect op elkaar afgestemd.

In de hoek van smart business figuren vertrouwde namen als Boglioli, Borrelli, Caruso en L.B.M. Er is een royaal aanbod van shirtspecialisten als Barba en Finamore en er is groot ingezet op broeken van Jacob Cohën en Incotex. Verder is er een aardig aanbod van onmiskenbaar Italiaanse merken als Zanone, Fay, Fedeli en The Gigi. Om elke outfit compleet te maken wachten de voeten vertrouwde merken als Santoni en Tod's.

Niet minder breed is de smart casual collectie met als belangrijke pijlers Stone Island, C.P.Company, Woolrich, Aspesi en Denham. Daarnaast kiest Sartoria ook graag voor kleinschaliger merken ais Golden Goose, Orlebar Brown, Lyle&Scott, ETQ, en Filling Pieces. 

Sartoria: de damescollectie van Satoria Donna
Na drie jaar succesrijk actief te zijn in het Arsenaal opent Sartoria in 2004 Sartoria Donna. Daarbij is het mannen concept vertaald naar een aanlokkelijke damescollectie. Ook hier is de winkel meer dan een verzameling merken, maar een doordacht geheel met goed op elkaar afgestemde collecties. Zo wordt het beste uit Parijs, Milaan en Amsterdam gehaald met klinkende namen als Etro, Missoni, Pierre Balmain, Maliparmi, Aspesi, Tod's, Hogan en DNA. Daarnaast zijn er bij Sartoria Donna ook de fraaiste denims uit de VS voorhanden: Current Elliot, JBrand, Citizens, R13, Paige en Cynetic. Uit Amsterdam het welbekende Denham. In lijn met deze collectie is er een rake mix van sneakers met aansprekende merken als Golden Goose, Philippe Model, Filling Pieces en ETQ.

Sartoria: van offline naar online met dezelfde service en kwaliteit
Naast het runnen van twee high-end fashion winkels, wil Sartoria in 2018 ook de service en persoonlijke aandacht laten terugkomen in de webshop waar de eigen persoonlijke stijl, het oog voor detail en soepele service gewaarborgd blijven.

Verfijn je opdracht hieronder

(of ga door met het typen in het zoekvak hierboven):

Producten

Zoek op prijs